منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس افتخارآفرینی کشتی‌گیر هم‌استانی را تبریک گفت
منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس افتخارآفرینی کشتی‌گیر هم‌استانی را تبریک گفت
در پی کسب اولین مدال تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد (مقام دوم در وزن ۵۵ کیلوگرم) در چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی توسط“حسین بیژنی” کشتی‌گیر شایسته هم‌استانی، دکتر محمد بهرامی منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کسب این افتخار را به وی و مردم استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، قهرمان ارزنده پهلوان حسین بیژنی

کسب اولین مدال تاریخ کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد (مقام دوم در وزن ۵۵کیلوگرم) در چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی شهر اهواز، موجب شادی و مباهات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شد‌.

بدون شک استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت‌های فراوان انسانی در زمینه‌های مختلف، از شایستگی‌های فراوانی برای درخشش و شکوفایی استعدادهای نهفته در خود، برخوردار است.

آنچه مسلم است تنها زمانی می‌توان به ثمردهی این استعدادهای کم‌نظیر و پنهان در سطح ملی و حتی رده‌های جهانی امیدوار بود که مسیرهای منتهی به این موفقیت‌ها توسط مسئولان هموار شده و حمایت‌های لازم در این زمینه‌ها صورت گیرد.

در پایان با تبریک مجدد این قهرمانی به این ورزشکار محترم، مربی بااخلاق جناب استاد پهلوان سجاد جوشن، جامعه ورزش و اقشار مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، سربلندی و عزت این مردم قدرشناس و نیز تکرار این توفیقات را از خداوند منان مسالت می‌کنم.

محمد بهرامی
منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

  • منبع خبر : سفیر یاسوج