کسب اولین مدال تاریخ کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جام تختی/ عدم استقبال مسئولان از «حسین بیژنی»؛ دریغ از یک «خسته نباشید»
کسب اولین مدال تاریخ کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جام تختی/ عدم استقبال مسئولان از «حسین بیژنی»؛ دریغ از یک «خسته نباشید»
«حسین بیژنی» کشتی‌گیر دهدشتی نخستین مدال تاریخ کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر یاسوج، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها، «حسین بیژنی» کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی موفق شد مقام دوم وزن ۵۵ کیلوگرم را از آن خود کند.

بدین ترتیب اولین مدال تاریخ کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی، توسط «حسین بیژنی» به دست آمد.

«حسین بیژنی» مقام دوم امیدهای ایران و اولین و تنها مدال‌آور تاریخ کشتی استان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان ایران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد و با وجود کسب افتخارات در رقابت‌های ملی و بین‌المللی، تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان از این کشتی‌گیر پرافتخار صورت نگرفته است.

این کشتی‌گیر، زیر نظر «سجاد جوشن» از مربیان سازنده و قهرمان‌پرور استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کشتی دانشگاه آزاد شهر دهدشت تمرینات خود را انجام می‌دهد.

بی‌توجهی مسئولان سبب بی انگیزگی و عدم تمایل جوانان به رشته‌های ورزشی می‌شود و با ادامه این روند، در آینده‌ای نزدیک ورزش کشتی شهرستان کهگیلویه به رکود خواهد رسید.

لازم به ذکر است پیش از این، «رضا آذرشب» از مدال‌آورن کشتی و از قهرمانان ملی و فراملی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و شهرستانی راهی تهران شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج