دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام است
دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام است
امام جمعه یاسوج با تاکید بر بازگو کردن خدمات انجام شده انقلاب اسلامی بر ضرورت تحقق جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انجام این امر است که هر مسئول در هر جایگاهی باید این کار را انجام دهد.

 

کهگیلویه و بویراحمد-سفیر یاسوج:

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: باید هر مسئولی نسبت به وظیفه ای که دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کند.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم خدمات انقلاب را بیان کنیم که دیروز کجا بودیم و امروز کجا هستیم باید وضعیت مسکن، زیرساخت، بهداشت، تغذیه کشور درگذشته و شرایط امروزی آن بیان شود.

حسینی تصریح کرد: امروز حتی دشمنان به پیشرفت‌ها و خدمات نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف اذعان دارند که گواه این امر دستاوردهای عرصه‌های نظامی، دفاعی، علمی و دیپلماسی قوی است.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب با وجود همه ظرفیت‌ها، منابع و ثروت‌ها این استان و کشور وضعیت مناسبی در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای نداشت و امروز نظام اسلامی به پیشرفت های خوبی رسیده است و مقایسه این پیشرفت‌ها سبب یادآوری خدمات و تلاش‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: در این ایام باید اقدامات و کارهای انجام شده نظام را به اطلاع مردم برسانیم تا مردم بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران چه کارهایی را با هدف ایجاد رفاه و آسایش در جامعه انجام داده است.

وی استقبال خوب جوانان و نوجوانان از مراسم اعتکاف در سراسر این استان را مایه خرسندی و خوشحالی دانست و گفت: حضور جمعیت‌ های ۲۰۰ تا ۴۰۰ نفری نشان از پایبندی جوانان به احکام اسلام دارد.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج