مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تعداد پرواز‌های فرودگاه این شهرستان از دو به سه پرواز در هفته افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج؛ غلامرضا کمالی با اعلام اینکه روز‌های سه‌شنبه به برنامه پروازی این فرودگاه افزوده شده است افزود: از هفته آینده در روز‌های شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه پرواز هواپیما در فرودگاه شهید امیدبخش شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران به مقصد تهران صورت می‌گیرد.

تعداد پرواز‌های فرودگاه گچساران به سه روز در هفته افزایش یافت
وی تصریح کرد: پرواز جدید روز‌های سه‌شنبه ساعت ۱۰ و ۳۰ از فرودگاه مهرآباد تهران صورت می‌گیرد و در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه در گچساران به زمین می‌نشیند و پرواز بالعکس آن نیز ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه از گچساران شروع و در ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود.
کمالی توضیح داد: پرواز روز‌های سه‌شنبه با هواپیمای CRJ ۲۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی پارس‌ایر، با ظرفیت ۴۷ مسافر انجام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مسافران می‌توانند جهت رزرو بلیط کلاس اکونومی این هواپیمای چارتر، از طریق سایت https://charter ۷۲۴.agency اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یاداور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده نزدیک پرواز جدید دیگری در روز‌های چهارشنبه اضافه خواهد شد.
  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج