معرفی نامزد‌های انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ملی
معرفی نامزد‌های انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ملی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: امسال برای نخستین بار داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند در رسانه ملی خود را به مردم معرفی کنند.
به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، جواد هاشمی مهر در نشست با دهیاران گچساران افزود: زیر ساخت و برنامه ریزی برای حضور نامزدهای انتخابات در برنامه های ویژه شبکه دنا در سه حوزه انتخابیه استان توسط صداوسیما ایجاد شد.
معرفی نامزد‌های انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ملی
وی افزود: برنامه زمانبدی و چگونگی این فرایند بزودی و بعد از تایید صلاحیت‌ها اعلام می شود.
هاشمی مهر با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را در پی دارد، گفت: امسال برای نخستین بار ستاد انتخاباتی تبلیغات کاندید‌ها در استان شکل گرفت.
وی با بیان اینکه بیشتر فرایند انتخابات الکترونیکی است، گفت: به جز چند مورد در روز رای گیری بقیه مواد تا اعلام نتایج بصورت الکترونیکی خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: دهیاران در امیدآفرینی، جلب رضایت مردم، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.
وی با بیان اینکه دهیاران و شورا‌ها باید تنش‌ها و معارضات را در روستاها برطرف کنند، افزود: در انتخابات باید رقابت‌ها سالم و در چهارچوب قانون انجام گیرد تا موجب برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود.
هاشمی مهر با تاکید بر اینکه دهیاران و شورا‌ها نیز باید تبلیغات را در روستا‌ها مدیریت کنید، اضافه کرد: باید از ظرفیت بزرگان، ریش سفیدان و نخبه ها در مناطق مختلف استفاده کرد.
فرماندار گچساران نیز با اشاره به زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: زیرساخت‌های شعب اخذ رای شناسایی و بررسی می شود تا مردم به راحتی بتوانند در انتخابات شرکت کنند.
روانبخش دیهیم خوب با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری است افزود: ۱۱۶ شعبه اخد رأی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شد.
  • نویسنده : مرضیه جوشن
  • منبع خبر : سفیر یاسوج