تعیین تکلیف زمین های تپه دمالی سروک یاسوج به زودی
تعیین تکلیف زمین های تپه دمالی سروک یاسوج به زودی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان ۱۰ هکتار زمین در منطقه تپه دمالی سروک شهر یاسوج که بیش از سه دهه سردرگم و بلاتکلیف بوده اند به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.
کهگیلویه و بویراحمد-سفیر یاسوج:
به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،  سید علی احمدزاده روز جمعه در بازدید میدانی از منطقه تپه دمه سروک یاسوج در جمع مردم این منطقه، گفت: سال ۱۳۷۳ در سفر مقام معظم رهبری به استان دستور ساخت سه هزار واحد مسکونی در سطح استان داده شد و در یاسوج این تپه برای ساخت این خانه‌های روستایی انتخاب شد.
تعیین تکلیف زمین های تپه دمالی سروک یاسوج به زودی
وی افزود: تپه دمالی سروک به منابع طبیعی استان واگذار شد و بنیاد مسکن بعد از مدتی خیابان کشی‌ها را آغاز کرده، اما کار نیمه کاره و نیمه تمام است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۲۳۰ قطعه در این تپه به مردم واگذار شده است و همه این قطعه‌ها نیاز به خاکبرداری و تسطیح دارند تا ساخت و ساز‌ها آغاز شود.
احمدزاده عنوان کرد: در دولت‌های قبل به این موضوع ورود کرده بودند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد اکنون این مهم به بررسی‌های فنی بیشتری نیاز دارد و به زودی این زمین‌ها تعیین تکلیف خواهند شد.
حدود ۳۰ سال قبل ۲۲۰ قطعه زمین در منطقه تپه «دمالی» روستای سروک این شهرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت واحد‌های مسکونی به مردم واگذار شد و تاکنون نیز تعیین تکلیف نشد.
  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج