پای رونالدینیو هم به انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون باز شد+فیلم
پای رونالدینیو هم به انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون باز شد+فیلم
کلیپ این صحبت‌ها موردتوجه کاربران زیادی در فضای مجازی قرارگرفته و در فضای مجازی انتشار زیادی داشته است.

کهگیلویه و بویراحمد-سفیر یاسوج:

این روزها هرچه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم تنور این رویداد بزرگ ملی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد داغ و داغتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد استانی است که مردم آن همواره مشارکتی بالا در انتخابات داشته‌اند و امسال نیز با توجه به تعدد ثبت‌نام داوطلبان از طیف‌های مختلف، حضوری پرشور پیش‌بینی می‌شود.

بازیگران اصلی برای فرایند انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد از دل مردم بیرون آمده و در سال‌های نه‌چندان دور نیز پیوندها و قرابت‌های جناحی و گروهی بر شکل‌گیری ساختاری رأی آور مؤثر بوده است.

اما این روزها شاهد برنامه‌های تبلیغاتی از سوی کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی هستیم.

هرکدام به دنبال تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود هستند، در جدیدترین برنامه تبلیغاتی یکی از لیدرهای  مهدی روشنفکر نماینده کنونی مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی شخصیت وی را به رونالدینیو بازیکن مطرح سال های نه‌چندان دور فوتبال تشبیه کرده است.

این لیدر انتخاباتی معتقد است نماینده کنونی مردم شهر ستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی همانند رونالدینیو به راست نگاه می‌کند و به چپ می‌زند و به چپ نگاه می‌کند و به راست می‌زند.

  • منبع خبر : سفیر یاسوج