برگزاری آیین نمادین جشن استقبال از نومعلمان کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری آیین نمادین جشن استقبال از نومعلمان کهگیلویه و بویراحمد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:آیین نمادین جشن استقبال از نومعلمان ماده ۲۸ استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، سید جلال رحیمی بیدک با اعلام این خبر افزود:این جشن فردا ۲۲اذرماه ساعت ۹ صبح با حضور ۴۰۰ نومعلم آقا و خانم و مسئولان محلی استان در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان در یاسوج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون این نو معلمان از ابتدای مهر امسال در رسته آموزگار ابتدایی بر سر کلاس های درس مشغول به تدریس شدند گفت:هدف از برگزاری این گردهمایی تبیین سیاست ها و اولویت های کاری آموزش و پرورش،چگونگی اجرای تحقق سند تحول بنیادین است.

رحیمی بیدک با اشاره به نقش و جایگاه والا و سازنده معلم در تربیت نیروی انسانی متعهد،متخصص،دلسوز و در تراز انقلاب اسلامی گفت:حمایت، تقویت ،دادن انگیزه و روحیه لازم به نومعلمان موجب دلگرمی و ایجاد نشاط در بین آنها برای ارائه خدمت بیشتر به جامعه هدف شان می شود.
وی با بیان این که شغل معلمی در جامعه ارزش و جایگاه ویژه ای دارد افزود: این قشر مسئولیت علم آموزی، مسائل تربیتی و مهارت‌های زندگی را به جامعه هدف در آموزش و پرورش بر عهده داشته و ضرورت دارد برای این قشر زحمت کش جشنی متناسب با شان و شخصیت آنها برگزار شود.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج