قهرمانی «حسین بیژنی» در مسابقات نیروهای مسلح ایران
قهرمانی «حسین بیژنی» در مسابقات نیروهای مسلح ایران
«حسین بیژنی» کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات نیروهای مسلح ایران با غلبه بر کلیه حریفان خود با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه روند کسب افتخارات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی و بین‌المللی، «حسین بیژنی» کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم فرنگی استان موفق شد در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح ایران با غلبه بر کلیه حریفان خود ضمن کسب مقام قهرمانی، افتخار دیگری را برای کشتی استان رقم بزند.

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح ایران با حضور تیم‌هایی از ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع در تاریخ نهم مهر ۱۴۰۲ در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات جهت حضور در مسابقات ارتش‌های جهان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مسابقات ارتش های جهان آبان سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.

«حسین بیژنی» از کشتی‌گیران پرافتخار استان کهگیلویه و بویراحمد است که عناوین سوم انتخابی جام تختی، نفر اول بسیج ایران، مقام دوم امیدهای ایران، و قهرمانی لیگ امیدهای ایران با تیم شهید طهرانی‌مقدم تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

این کشتی‌گیر پرتلاش زیر نظر مربی قهرمان‌ساز خود «سجاد جوشن» در باشگاه خصوصی، در شهر دهدشت تمرین می‌کند.

پایگاه خبری سفیر یاسوج، کسب مقام قهرمانی در مسابقات نیروهای مسلح ایران را به این قهرمان افتخار آفرین، مربی وی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/