ایلیا خردمند؛ ستاره نوظهور کشتی کهگیلویه/ خداقوت به مربی سازنده
ایلیا خردمند؛ ستاره نوظهور کشتی کهگیلویه/ خداقوت به مربی سازنده
«ایلیا خردمند» با کسب مقام قهرمانی در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور، نام خود را به عنوان ستاره نوظهور کشتی شهرستان کهگیلویه به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر یاسوج، در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور، فرنگی‌کاران کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز، بر سکوی سوم تیمی ایستادند.

در این دوره از رقابت‌ها، در وزن ۱۰۰ کیلوگرم «ایلیا خردمند واعظ» با مربیگری «سجاد جوشن» به مدال طلا دست یافت.

ایلیا خردمند، در دور اول استراحت داشت و در دورهای دوم، سوم و چهارم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کردستان، اصفهان و فارس با ضربه فنی به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

خردمند واعظ در فینال هم توانست کشتی‌گیر آذربایجان شرقی را با ضربه فنی شکست دهد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد و نام خود را به عنوان ستاره نوظهور کشتی شهرستان کهگیلویه به ثبت برساند.

پس از «سیدرضا آذرشب» و «حسین بیژنی»، «ایلیا خردمند» سومین کشتی‌گیری است که با مربی‌گری «سجاد جوشن» برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتخارآفرینی می‌کند.

همچنین در این رقابت‌ها در وزن ۴۴ کیلوگرم شاهرخ صدیق به مقام قهرمانی، در وزن ۳۸ کیلوگرم محمد پورابراهیمی به مقام نایب قهرمانی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قاسمی به مقام سوم و در وزن ۵۲ کیلوگرم آریان صبورزاده به مقام پنجم رسید.


انتهای پیام/