بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام در بانکداری دیجیتال/پرداخت تسهیلات بدون ضامن در استان
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام در بانکداری دیجیتال/پرداخت تسهیلات بدون ضامن در استان
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بانکداری دیجیتال پیشگام است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، مهرداد آرمین امروز شنبه چهارم شهریور ماه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات آنلاین و صدور سفته الکترونیکی از جمله اقدامات دیجیتال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شعب استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت بدون ضامن در استان خبرداد و گفت: پرداخت این تسهیلات با اعتبار‌سنجی مشتریان در تمام شعب استان صورت می‌گیرد.

وی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر خدمات این بانک عنوان کرد و گفت : برای حمایت از تولید در شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف پنج میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد از افزایش سقف پرداخت تسهیلات در استان خبرداد و بیان داشت: تسهیلات برای اشخاص حقیقی تا سقف سه میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش پیداه کرده است.

آرمین افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته حدود به ۹۰۱ فقره تسهیلات فرزندآوری و یک‌هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات ازدواج جوانان پرداخت کرده است.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج