«هاشم قاسمی‌» دبیر اجرایی اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد شد+حکم
«هاشم قاسمی‌» دبیر اجرایی اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد شد+حکم

به موجب حکمی از سوی مهرداد الهی رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هاشم قاسمی موردراز به عنوان “دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ” منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج ، در بخشی از حکم انتصاب هاشم قاسمی موردراز به عنوان دبیر اجرایی اتاق اصناف آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی و سابقه فعالیت در اتاق اصناف ،و در اجرای آئين نامه موضوع ماده ۳۶ قانون نظام صنفی و ماده ۲۶ همین قانون به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد » منصوب می شوید.در این راستا با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی، انتظار می رود در راستای اهداف و برنامه های توسعه ای اتاق در چارچوب قانون نظام صنفی نسبت به پیگیری امور جاری اتاق با هماهنگی اینجانب اهتمام کافی داشته باشید. توفیق روز افزون تان را در جهت پیشبرد اهداف اتاق و خدمت به اصناف و مردم استان با رعایت اصول قانون مداری و منشور اخلاقی این اتاق از درگاه ایزد منان خواستارم .

گفتنی است که «هاشم قاسمی موردراز » دارای کارشناسی علوم ارتباطات و رسانه ،از فعلان فرهنگی اجتماعی و سابقه چندین ساله در سازمانهای غیر انتفاعی و مردم نهاد استان و کشور ، با بیش از ده سال سابقه در اتاق اصناف یاسوج و مسئولیت‌هایی در روابط عمومی، واحد اجرائیات و حوزه آموزش و پژوهش اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را داشته است.‌

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج