تجلیل از مدال‌آوران کیک‌بوکسینگ در یاسوج+ تصاویر
تجلیل از مدال‌آوران کیک‌بوکسینگ در یاسوج+ تصاویر
مراسم استقبال و تجلیل از قهرمانان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ارمنستان، با حضور فعال فرهنگی و اجتماعی استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، مراسم استقبال و تجلیل از قهرمانان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ارمنستان، با حضور فعال فرهنگی و اجتماعی استان در یاسوج برگزار شد.

این مراسم که در باشگاه ورزشی خورشید شهرک ولایت و در میان استقبال باشکوه جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و خانواده های آنها برگزار شد، نادر منتظریان فعال فرهنگی و اجتماعی حضور خود در جمع ورزشکاران و استقبال و تجلیل از آنها را یک حرکت فرهنگی دانست و اظهار کرد: فرهنگ ورزش باید در جامعه ما نهادینه شود و این مهم برای سلامتی و نشاط در جامعه ضروری است.

منتظریان توجه به نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور را بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: وظیفه خود دانستم به عنوان یک عضو کوچک جامعه و فعال اجتماعی و فرهنگی در این جلسه استقبال و تجلیل حضور داشته باشم.

این فعال فرهنگی و اجتماعی استان، ضمن تبریک به همه مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران و مدال آوران کیک‌بوکسینگ، گفت: شما جوانان از افتخارات استان و کشورید زیرا در نقش سفیران ورزشی در راه اعتلای کشور و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در این میادین مهم ورزشی افتخار آفرینی می کنید.

منتطریان ادامه داد: شما با کسب این مدال ها و این افتخارات غرور آفرین به همه ما نشان دادید که علیرغم کمبود امکانات ورزشی و برخی ناملایمات در مقایسه با کلان شهرها، اما با اراده و پشتکار و تلاش مضاعف می توان بر مشکلات فائق آمد و افتخارآفرینی کرد.

وی بیان کرد: اینکه در یک باشگاه ورزشی استان و فقط در یک رشته ورزشی هفت قهرمان مدآل‌آور بین المللی داریم نشان دهنده این است که ما استعدادهای بالقوه فراوانی داریم که در صورت حمایت و پشتیبانی از آنها می توانیم قله های افتخار بیشتری را فتح کنیم و این امر شدنی است.

منتظریان حضور مربیان جوانی مانند استاد منصوری در کنار مربیان مجربی مانند استاد سلیمی را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: همه ما در کنار هم می توانیم نقش آفرین باشیم تا جامعه به رشد و بالندگی برسد.

در پایان این مراسم اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی خورشید و مربیان، متولیان، پیشکسوتان و خانواده های آنها در فضایی صمیمیانه از اهتمام و توجه ویژه منتظریان به جامعه ورزش و بویژه مدال آوران و جوانان استان، تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این مراسم، خانم محمودی بانوی ورزشکار هم‌استانی، مدال قهرمانی خود را به نادر منتظریان اهدا کرد.

  • منبع خبر : سفیر یاسوج