عیدغدیر فرصتی ارزشمند برای تبیین نقش امامت و ولایت است
عیدغدیر فرصتی ارزشمند برای تبیین نقش امامت و ولایت است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه بویراحمد تاکید کرد: عید غدیر را بی نظیرترین و ارزشمندترین فرصت برای تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه بدانید و به آن بپردازید.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های عید غدیر با بیان اینکه سیره و رفتار علوی ترویج داده شود، گفت: غدیر یک فرهنگ علوی است که باید این فرهنگ به نحو مطلوبی ترویج و اشاعه داده شود.

وی بر اجرای برنامه‌های محتوایی و نشاط آور مراسم غدیر تاکید کرد و اظهار داشت: برای نسل جوان و نوجوان باید برنامه های محتوایی، منسجم و موثری صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بر مردمی کردن جشن و برنامه های عید غدیر تاکید کرد و ابراز داشت: مردم قطعا با شناخت جایگاه امامت و ولایت، ولی امر زمان خود را حمایت می کنند.

هاشمی مهر با تاکید براینکه آذین بندی و چراغانی شهرها، استفاده از تابلوها و بیلبوردها به تنوع بخشی برنامه ها می افزاید، تصریح کرد: ترویج فرهنگ علوی یک رسالت و وظیفه مهم مسلمانان به خصوص شیعیان است.

معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استانداری با تبریک دهه ولایت، عید امامت و ولایت، بزرگداشت عید غدیر را تکلیفی همگانی دانست و اظهار داشت: عید غدیر مبنایی برای ترویج، سیره ، گفتمان و رفتار مولای متقیان حضرت علی(ع) در جامعه اخلاقی و دینی ما است.

وی با بیان اینکه، واقعه غدیر به عنوان یک نماد ارزشی متعالی است، خاطرنشان کرد: برنامه ها باید در خور و شان این عید بزرگ باشد و نقش مردمی در آن پر رنگ گردد.

هاشمی مهر تاکید کرد: برنامه هایی که موجب استقبال مردم شوند و برای استان نماد ارزشی داشته باشند در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: مراسم عیدغدیرخم با مشارکت اصناف، شهرداری ها و نقش موثر ائمه جمعه، هیئت های مذهبی، مجموعه بسیج وهیئت رزمندگان، دستگاه های فرهنگی و اجرایی برگزار شود و صداوسیما، رسانه گروهی استان و فضای مجازی برای پوشش این رویداد در سطح استان پای کار بیایند.

در این نشست اعضای جلسه برای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزاری برنامه های عید غدیرخم پیشنهادات خود را ارائه دادند.

  • نویسنده : شهروند خبرنگار
  • منبع خبر : سفیر یاسوج