بانوی کارآفرینی که در حوزه سلامت برای کهگیلویه و بویراحمد افتخار آفرینی کرد/ مجموعه گردشگری تخت طاووس فرصتی برای ارائه بهترین تغذیه سالم در پایتخت طبیعت ایران زمین
بانوی کارآفرینی که در حوزه سلامت برای کهگیلویه و بویراحمد افتخار آفرینی کرد/ مجموعه گردشگری تخت طاووس فرصتی برای ارائه بهترین تغذیه سالم در پایتخت طبیعت ایران زمین
در عصر حاضر که مصرف‌کنندگان، بیشترین اهمیت را به سلامت خود می‌دهند، فرصت ایجاد کسب‌وکار و استارتاپ در بخش سلامت بیشتر از هر زمان دیگری شده است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، در واقع، کارآفرینی سلامت در ذات خود دارای نگاهی بشردوستانه است که البته فرصت تجاری بسیار خوبی نیز به شمار می‌رود.

نوآوری در زمینه‌های اولیه‌ی سلامت، نیاز به تحصیلات آکادمیک بالا ندارد.

فقط لازم است که افراد شم تجاری بالا و علاقه‌ی مناسب برای کمک به کسانی داشته باشند که از ضرورت توجه به سلامتی خود غافل مانده‌اند؛ به‌عنوان مثال ارائه‌ی یک برنامه کاربردی که به شما کمک می‌کند بتوانید رستوران غذای مناسب با بدن خود را انتخاب کنید. سایر فرصت‌ها به همین صورت می‌تواند خلق شود و جذابیت بسیار زیادی برای مردم داشته باشد.

یکی از کار آفرینان حوزه سلامت که در چند سال اخیر در جنوب غربی ایران توانسته کارنامه درخشانی برای خود ثبت کند،خانم هاجر داورپناه پذیرفته شده دوره دکترای تخصصی بهداشت و تغذیه است.

هاجر داورپناه با حمایت پدر و برادر کوچک خود توانسته در استان کم برخودار کهگیلویه و بویراحمد با ایده نو و خلاقانه در حوزه بهداشت و سلامت سرمایه گذاری بزرگی انجام دهد.

وی با راه اندازی مرکز تخصصی تغذیه و سلامت به مردم کمک می کند تا برای جلوگیری از برخی از بیماری ها، تغذیه سالم برای خودشان در نظر بگیرند.

هاجر داورپناه که اعتقادی ویژه به تغذیه سالم برای مردم دارد، بعد از راه اندازی مرکز تخصصی تغذیه سالم در حوزه صنعت گردشگری با راه اندازی یک سفره خانه سنتی وارد فاز جدیدی از سرمایه گذاری در حوزه سلامت شده است.

این بانوی کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد در یک گردهمایی به مناسبت گرامی داشت هفت سال سابقه درخشان در حوزه تغذیه سالم در سفره خانه سنتی تخت طاووس در جمع خبرنگاران، گفت: از اینکه توانستم با سرمایه گذاری در حوزه سلامت نقش مهمی در رونق اقتصادی و کمک به مردم استان خود داشته باشم، بسیار خوشحال هستم.

داورپناه با اشاره به اهمیت خدمات دهی مطلوب در حوزه تغذیه سالم به مردم، اظهار کرد: در هفت سال گذشته تلاش شده تا رستوران تخت طاووس علی رغم مشکلات اقتصادی بهترین کیفیت غذایی را به مردم ارائه دهد.

او افزود: جذب گردشگر برای مجموعه تخت طاووس بسیار مهم بوده به همین دلیل بهترین خدمات و غذاهای مناسب را به گردشگران در پایتخت طبیعت ایران ارائه می دهیم.

این بانوی کارآفرین حوزه سلامت ادامه داد: دوست داریم گردشگرانی که به مجموعه تحت طاووس مراجعه می کنند با خاطره خوش مجموعه ما را ترک کنند.

او تصریح کرد: اولویت مجموعه رستوران تخت طاووس سلامت مردم در تغذیه سالم است از این رو بهترین مواد اولیه در پخت غذاها استفاده می شود.

بر پایه این گزارش، مراسم هفتمین سال فعالیت مجموعه رستوران تخت طاووس با حضور تعدادی زیادی از مسئولان، چهره های فرهنگی، هنرمندان و مردم شب گذشته در یاسوج برگزار شد.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج