دیدار نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان
دیدار نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان
مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد امروز به مناسبت سال جدید با آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد امروز به مناسبت سال جدید با آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه کار آموزش و پرورش زیربنایی و حساس است، اظهار داشت: اگر دانش‌آموزان شایسته از جهات علمی، معنوی و اجتماعی به جامعه تحویل دهیم قطعا آینده جامعه درخشان خواهد بود و اگر کم‌کاری صورت گیرد باز به همین تناسب ضرر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شهر یاسوج به دلیل آمار جمعیتی بالای دانش‌آموز و همچنین مهاجرپذیر بودن، آموزش و پرورش بار سنگینی بر دوش می‌کشد لذا باید به این موضوع توجه شود و جانمایی لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: لازم است در شهرستان بویراحمد نه تنها برای وضعیت موجود فضای آموزشی چاره‌اندیشی شود بلکه باتوجه به مهاجر‌پذیر بودن شهر یاسوج باید برای آینده هم برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به شعار سال، ابراز کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در جهت تبیین این شعار و فرهنگ‌سازی باورهای دینی در بین دانش‌آموزان نقش بسزایی داشته باشد و در واقع می‌توان تولید را در حوزه فرهنگ نیز گسترش داد.

حسینی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید در خصوص دو موضوع مهم در جامعه، یکی مبارزه با تجمل‌گرایی و دیگری اسراف، برای دانش‌آموزان برنامه داشته باشد و اگر دانش آموزان در خصوص شعار سال توجیه شوند قطعاً هم در خانه و هم در جامعه تأثیر‌گذار خواهند بود.

«کورش دلشاد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این دیدارضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان به جهت حمایت و همراهی همه‌جانبه با آموزش و پرورش بویراحمد گفت: خوشبختانه در همه عرصه‌ها نگاه امام جمعه شهر یاسوج نگاهی فرهنگی است و نسبت به آموزش و پرورش همیشه و در همه برنامه‌ها عنایت ویژه دارد.

وی افزود: آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه بدون تشریفات و با سعه صدر از مدارس بازدید میدانی دارد و دانش آموزان ضمن اطاعت از فرمایشات پدر معنوی شهر از رهنمودهای وی هم بهره کافی را می‌برند.

دلشاد با بیان اینکه آموزش و پرورش بویراحمد هفتاد هزار دانش‌آموز را تحت پوشش دارد، متذکر شد: در عرصه کنونی که دشمن جنگ ترکیبی را راه انداخته می‌طلبد که دیگر دستگاه‌ها آموزش و پرورش را تنها نگذارند و حمایت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن تشریح عملکرد و موفقیت‌های سال گذشته، تصریح کرد: در خصوص ستاد اسکان نوروزی بیش از ۱۶ هزار نفر در قالب سه هزار و ۷۰۰ خانوار پذیرش صورت گرفت و حقیقتا آموزش و پرورش در ارئه خدمات تنها بود ولی موفق عمل کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ابراز داشت : ۲۸ پروژه را برای سفر دوم ریاست جمهوری تعریف کرده‌ایم و اگر اقدام سازنده‌ و تصمیم راهبردی‌ای انجام گیرد بحران فضا در شهرستان بویراحمد حل می‌شود.

انتهای پیام/