کهگیلویه وبویراحمد به واسطه پروژه های سفر رییس جمهور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است
کهگیلویه وبویراحمد به واسطه پروژه های سفر رییس جمهور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان به واسطه پروژه های سفر رییس جمهور به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و با اجرای طرحها تحول ملموسی ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، سیدعلی احمدزاده روز سه شنبه در دیدار با نمایندگانی از اداره کل پیگیری پروژه های سفر رئیس جمهور، اظهار داشت: مصوبات سفر رئیس جمهور تامین اعتبار شدند و بخشی افتتاح و بخشی هم در دست اجراست و پیشرفت فیزیکی بالایی دارند.

وی به تخصیص کامل همه اعتبارات تاکید کرد و گفت: پروژه های کوچک سفر به بهره برداری رسیده اند و پروژه های بزرگ سفر بطور میانگین بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت دارند.

احمدزاده تصریح کرد: سامانه ثبت پروژه های سفر راه اندازی شده است و پیشرفت فیریکی آنها روزانه مشخص خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اعتبارات پروژه های متمم سفر که یک هزار میلیارد تومان است و اولویت اول راه در مناطق محروم و دور افتاده می باشد مورد توجه قرار گیرد چون در فصل سرما و بارش اغلب مناطق دور افتاده با مشکل جدی مواجه می شوند.

وی بیان کرد: این هیات اعزامی از نهاد ریاست جمهوری، حتما به مناطق سیلاب کلوار، پهنوک، زیلایی، موگرمون و جلاله بازدید کنند تا از نزدیک عمق محرومیت را لمس کرده و مشکلات این مناطق که در اعتبارات متمم رییس جمهور دیده شده است مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برخی از مشکلات دیده نشده بود اما با مطرح شدن موضوع در مرکز کشور طی نامه ای این مشکلات اعلام و یکهزار میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شد و اکنون استان منتظر تخصیص این اعتبار است.

احمدزاده با تاکید بر اینکه موضوع اعتبارات متتم سفر در نهاد ریاست جمهوری پیگیری شود، افزود: اعتبارات متمم برای ما مهمتر و کارسازتر است و در کاهش مشکلات مردم بسیار تاثیر گذارتر می باشد.

نماینده پیگیری پروژه های سفر رئیس جمهور نیز ابراز داشت: بازدیدهایی انجام و کار صورت گرفته و در خصوص پروژه های سفر و پیشرفت آنها قابل تقدیر است و آمده ایم تا مشکلات را شناسایی و برای رفع آنها تدبیر شود و همچنین درخواست ها را پیگیری کنیم.

ملکی تصریح کرد: دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور در شرف انجام است و کهگیلویه وبویراحمد از استان هایی خواهد بود که سفر رئیس جمهور زودتر شامل آن خواهد شد.

وی تصریح کرد: سفر ما به استانها و بازدید از پروژه ها و پیگیری آنها به این خاطر است تا پروژه ها زودتر تامین اعتبار شوند و سرعت و شتاب بیشتری بگیرند.

ملکی ابراز داشت:  درخواست های استاندار در خصوص پروژه های سفر و متتم سفر را  به نهاد ریاست جمهوری اعلام و پیگیری خواهیم کرد

  • نویسنده : علی اصغر ایلخانی زاده
  • منبع خبر : سفیر یاسوج