رسانه های ارتباط جمعی مهمترین رکن در جهاد تبیین است
رسانه های ارتباط جمعی مهمترین رکن در جهاد تبیین است

 رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه رسانه های ارتباط جمعی مهمترین رکن جهاد تبیین هستند گفت: رسالت اهالی خبر و رسانه در این مقوله سنگین است .

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد، عباس محمدیان در ارتباط زنده با خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه به دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به فضا سازی جبهه رسانه ای غرب علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز ما در یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار قرار داریم و دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.

وی بیان کرد: قدرت تکنولوژی دشمن،شبیخون‌ها و هجمه‌های فرهنگی آنان سبب شده که به دستور رهبر انقلاب با جهاد تبیین در برابر این هجمه‌ها ایستادگی شود، البته نباید تک‌بعدی حرکت کرده بلکه باید بصورت آفندی عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح  کرد: رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان مجازی در برابر جنگ تحریف دشمن، میدان‌داری کنند.

وی با بیان اینکه در فضای رسانه‌ای امروز، ضرورت دارد رویکردها را تغییر داده و آفندی عمل کنیم، تاکید کرد: آفند ما زمانی تاثیرگذار است که با قدرت علم و دانش روز همراه باشد.

محمدیان ادامه داد: رسانه تراز انقلاب اسلامی تمدن‌ساز همان مکتب امام(ره) بوده که دارای صداقت، صراحت و صلابت است و بر اساس منش‌ها و ظرفیت‌ها عمل می کند.

وی به نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به ظالم و مظلوم اشاره کرد و افزود: وظیفه جبهه رسانه ای انقلاب این است که مزدوران، منافقان و مواجب‌بگیران را شناسایی کرده و رسانه ای کنند و نگذارند کاخ نشین به جای کوخ نشین بنشیند و مکتب امام روح‌الله را تحریف کنند.

وی با اشاره به هفت اصل از اصول مهم امام(ره) که رهبر انقلاب در بیست و ششمین سالگرد ارتحالش آنان را مطرح کردند، گفت: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتقاد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبران، اعتقاد به اراده و نیروی مردم، حمایت از محرومان و مخالفت با خوی کاخ نشینی، مخالفت صریح با جبهه قلدران و مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و تکیه بر وحدت ملی از مهمترین بند های اصل ۷ از اصول امام راحل است که باید به دقت به آنها عمل کنیم.

محمدیان با بیان اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی با شهدا و ائمه گِره خورده است، ابراز داشت: اهالی رسانه‌ها  نقش  بسیار تأثیرگذار در این خصوص دارند پس نباید به هرقیمتی اجازه دهیم دین اسلام و این انقلاب مردمی تحریف شود.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج