پایان ماراتن کنکور ۹۸ در چرام با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام+تصاویر
پایان ماراتن کنکور ۹۸ در چرام با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛ فرماندار شهرستان چرام با حضور در محل برگزاری کنکور سراسری در محل دانشکده صنعت و معدن چرام ، گفت : ۷۳۱ نفر در آزمون سراسری سال ۹۸ در شهرستان چرام نام نویسی کرده اند و از این تعداد ۴۳۳ نفر زن و ۲۹۸ نفر مرد هستند. فرماندارشهرستان چرام ، با […]

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛ فرماندار شهرستان چرام با حضور در محل برگزاری کنکور سراسری در محل دانشکده صنعت و معدن چرام ، گفت : ۷۳۱ نفر در آزمون سراسری سال ۹۸ در شهرستان چرام نام نویسی کرده اند و از این تعداد ۴۳۳ نفر زن و ۲۹۸ نفر مرد هستند.

فرماندارشهرستان چرام ، با اشاره به اینکه ، امکانات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری در شهرستان چرام فراهم شده بود گفت: فرمانداری شهرستان چرام به همراه ادارات ونهادهای مرتبط از جمله اداره برق ، دانشگاه صنعت ومعدن ، آموزش وپرورش ، شبکه بهداشت ودرمان و نیروی انتظامی این شهرستان ، تمامی تمهیدات لازم برای برقراری امنیت ، تامین برق ، حضور گروههای پزشکی وامداد رسان ، تامین سلامت آزمون سراسری وفراهم نمودن مکان های مناسب را اندیشیده بودند و این آزمون به بهترین نحو برگزار شد.

دکتر هادی فتاحی اصل به خانواده ها و والدین داوطلبان اطمینان خاطر داد که آزمون کنکور سراسری ۹۸ در شهرستان چرام ، در سلامت کامل وبا کمترین استرس و با فراهم نمودن زمینه مناسب با بهترین کیفیت برگزار شد تا حق ویا حقوقی از داوطلبان تضییع نشود.

وی همچنین برای داوطلبان آزمون سراسری در این شهرستان آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت : در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۳۷ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم تجربی ۴۱۲ داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی ۱۹۷ داوطلب در گروه آزمایشی هنر ۲۸ نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۵۷ نفر در محل آزمون دانشکده صنعت و معدن چرام حضور پیدا کردند.

صدرالله عزیزی ، افزود : در این آزمون ۲۳۸ داوطلب دارای دیپلم نظام جدید ۳-۳-۶ و ۵۴۱ هزار و ۴۹۳ داوطلب دارای دیپلم ۴ ساله نظام آموزش متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی هستند.

گفتنی است عصر امروز آزمون کنکور سراسری در شهرستان چرام با برگزرای آزمون زبان های خارجه برگزار شد تا این آزمون به پایان برسد.