افزایش ۳۶ نفری داوطلبان آزمون کنکور سراسری ۹۸ در شهرستان چرام/رقابت بیش از ۷۳۱ نفر داوطلب در کنکور ۹۸
افزایش ۳۶ نفری داوطلبان آزمون کنکور سراسری ۹۸ در شهرستان چرام/رقابت بیش از ۷۳۱ نفر داوطلب در کنکور ۹۸

تعداد داوطلبان آزمون سراسری (کنکور) سال ۱۳۹۸ شهرستان چرام در مقایسه با پارسال ۳۶ نفر افزایش دارد. به گزارش خبرنگارسفیریاسوج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرام ، رئیس آموزش وپرورش شهرستان چرام ، در جلسه شورای آموزش و پرورش که با موضوع برگزاری کنکورسراسری برگزار شد گفت: ۷۳۱ نفر در آزمون سراسری سال […]

تعداد داوطلبان آزمون سراسری (کنکور) سال ۱۳۹۸ شهرستان چرام در مقایسه با پارسال ۳۶ نفر افزایش دارد.

به گزارش خبرنگارسفیریاسوج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرام ، رئیس آموزش وپرورش شهرستان چرام ، در جلسه شورای آموزش و پرورش که با موضوع برگزاری کنکورسراسری برگزار شد گفت: ۷۳۱ نفر در آزمون سراسری سال ۹۸ در شهرستان چرام نام نویسی کرده اند و از این تعداد ۴۳۳ نفر زن با ۵۶ وشصت وچهار صدمدرصد و ۲۹۸ نفر مرد با ۴۰ و هفتاد وشش صدم درصد هستند.

صدرالله عزیزی افزود : در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۳۷ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم تجربی ۴۱۲ داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی ۱۹۷ داوطلب در گروه آزمایشی هنر ۲۸ نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۵۷ نفر نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ، در این آزمون ۲۳۸ داوطلب دارای دیپلم نظام جدید ۳-۳-۶ و ۵۴۱ هزار و ۴۹۳ داوطلب دارای دیپلم ۴ ساله نظام آموزش متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی هستند گفت: با توجه به اینکه همه داوطلبان می‌توانند علاوه بر شرکت در گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نیز نام نویسی کنند که بنابراین برای ۷۳۱ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان چرام ، با اشاره به اینکه ، درباره توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، نحوه دریافت و همچنین محل‌های رفع نقص نیز در سایت اینترنتی سازمان سنجش ، اطلاعیه ای منتشر می‌شود گفت : کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۹۸ از یک شنبه نهم تیر و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh..org توزیع می‌شود.

صدرالله عزیزی با اشاره به اینکه ، این آزمون روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر در یک شهرستان و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد ، گفت: براساس برنامه زمانبندی، آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه و آزمون گروه هنر نیز بعد از ظهر پنجشنبه ۱۳ تیر برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعد از ظهر جمعه ۱۴ تیر برگزار می‌شود.

فرماندارشهرستان چرام ، هم در این جلسه ، بر فراهم نمودن امکانات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری در شهرستان چرام تاکید کرد و گفت: فرمانداری شهرستان چرام به همراه ادارات ونهادهای مرتبط از جمله اداره برق ، دانشگاه صنعت ومعدن ، آموزش وپرورش ، شبکه بهداشت ودرمان و نیروی انتظامی این شهرستان ، تمامی تمهیدات لازم برای برقراری امنیت ، تامین برق ، حضور گروههای پزشکی وامداد رسان ، تامین سلامت آزمون سراسری وفراهم نمودن مکان های مناسب را اندیشیده اند.

دکتر هادی فتاحی اصل به خانواده ها و والدین داوطلبان اطمینان خاطر داد که آزمون کنکور سراسری ۹۸ در شهرستان چرام ، در سلامت کامل و با کمترین استرس و با فراهم نمودن زمینه مناسب با بهترین کیفیت برگزار شود تا حق و یا حقوقی از داوطلبان تضییع نشود.