افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته قوه قضائیه (+تصاویر)
افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته قوه قضائیه (+تصاویر)

در دومین روز از هفته قوه قضائیه ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین قضائی و اجرایی استان و شهرستان های کهگیلویه و چرام افتتاح شد. مجتمع تشخیص پزشکی قانونی دهدشت در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با زیر بنای ۳۰۰ متر در طول یکسال به بهره برداری رسید. به […]

در دومین روز از هفته قوه قضائیه ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین قضائی و اجرایی استان و شهرستان های کهگیلویه و چرام افتتاح شد.

مجتمع تشخیص پزشکی قانونی دهدشت در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با زیر بنای ۳۰۰ متر در طول یکسال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارسفیریاسوج؛ امینی، مسئول پزشکی قانونی استان ، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را شش میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: در این مرکز علاوه بر خدمات اداری، آموزشی و سالن تشریح خدمات سرپایی و بالینی نیز به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

امینی تعداد نهادهای پزشک قانونی استان را شامل پنج اداره در شهرهای بویراحمد، بهمئی، دهدشت، گچساران و دنا اعلام کرد.

وی افزود: سال گذشته پنج هزار پرونده در زمینه‌های مختلف در پزشک قانونی شهرستان کهگیلویه رسیدگی و مختومه شد.

حجت الاسلام دکترافشارامام جمعه چرام درآیین افتتاحیه این مرکز گفت:این هفته به یاد شخصیت بزرگواری نامگذاری شده است که امام خمینی (ره) در وصف او گفت: بهشتی به تنهایی یک امت بود.

خطیب جمعه چرام بیان کرد:امروز با افتتاح این مرکز خدمت ماندگاری به شهرستان کهگیلویه وشهرستان های همجوار صورت گرفت که باید از همه عزیزانی که در راه اندازی این مرکز نقش داشتند تقدیر وتشکر شود.