سردارهاشمی پور:باتلاش مجدانه پروژه‌های عمرانی دیشموک به زودی اجرایی خواهدشد
سردارهاشمی پور:باتلاش مجدانه پروژه‌های عمرانی دیشموک به زودی اجرایی خواهدشد

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اعلام آمادگی کامل در جهت تلاش مجدانه در تأمین اعتبار پروژه‌ها گفت: با تلاش استاندار این پروژه‌ها در آینده نزدیک به نتیجه خواهند رسید. به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛ عدل هاشمی‌پور روز پنج‌شنبه در شورای اداری دیشموک که با حضور استاندار برگزار شده بود نیازمندی‌ها و مطالبات عمومی مردم […]

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اعلام آمادگی کامل در جهت تلاش مجدانه در تأمین اعتبار پروژه‌ها گفت: با تلاش استاندار این پروژه‌ها در آینده نزدیک به نتیجه خواهند رسید.

تلاش مجدانه برای پیگیری پروژه‌های عمرانی دیشموک/با اراده استاندار مطالبات مردم تحقق خواهد یافت

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛ عدل هاشمی‌پور روز پنج‌شنبه در شورای اداری دیشموک که با حضور استاندار برگزار شده بود نیازمندی‌ها و مطالبات عمومی مردم بخش دیشموک را بیان کرد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: خوشبختانه استاندار جدید سلسله مراتب مدیریتی را به خوبی طی نموده و امروز افتخار خدمتگزاری در استان دارد که ضمن تبریک و خیرمقدم امیدوارم از تجربیات ارزنده، توانمندی و کارایی وی در خدمت رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو احسن استفاده شود.

وی تصریح کرد: نظر به توانایی و کارایی استاندار معتقد هستم با خرد جمعی و کار تیمی در کنار همکاری با استاندار و حمایت از وی تحقق پروژه‌های یاد شده که مطالبه عموم مردم هستند در آینده نه چندان دور امکان‌پذیر می‌باشند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی زحمات مدیران کل به ویژه مدیران  دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان را شایسته تقدیر دانست و به تشریح نیازمندی‌ها و مطالبات عمومی منطقه دیشموک و انتظارات خود از استاندار پرداخت.

وی گفت: با توجه به وضعیت نا مناسب راه‌های ارتباطی بخش اتصال جاده دیشموک به چاروسا وپاتاوه به  دهدشت باید در اولویت قرار گیرد.

هاشمی‌پور خواستار تلاش در جهت تسریع آغاز عملیات اجرایی جاده تنگ چویل، تکمیل جاده‌های روستایی با توجه به اعتبار اخذ شده از وزارت نفت  بهسازی و آسفالت روستاهای منطقه به ترتیب اولویت و پیگیری راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ رودسمه جهت آبرسانی به زمین‌های کشاورزی روستاهای اسفندان، درغک و حومه شد.

وی تصریح کرد: احداث و اجرای ایستگاه فوق توزیع برق به منظور تقویت برق و جلوگیری از نوسانات و افت ولتاژ، پیگیری اجرای سد بالیاب با توجه به تأمین اعتبار و مطالعات انجام شده،پیگیری و تلاش در جهت آغاز عملیات اجرایی آبرسانی ( شرب) به شهر دیشموک از رودخانه گندمکار، پیگیری وصول تسهیلات ۴ میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی برای معدن نیترات دیشموک و جبران خسارات ناشی از سیل، ساماندهی استادیوم ورزشی شهر دیشموک از دیگر نیازمندی‌هایی است که باید مورد توجه استاندار قرار گیرد.

 هاشمی‌پور ضمن درخواست بررسی جدی علل بروز خودکشی‌های اخیر در این بخش برنامه‌ریزی اصولی و توجه جدی به مقوله فرهنگ و اقتصاد را از متولیان امر را ضروری خواند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی کامل در جهت تلاش مجدانه در تأمین اعتبار و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های مذکور توجه و اراده استاندار به برنامه‌ریزی جدی و دستور به زمانبندی دقیق آنها را مهم دانست.