استاندار کهگیلویه و بویراحمد:قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم/آویزان کسی نیستم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم/آویزان کسی نیستم

ایگاه خبری سفیر یاسوج ، آئین تکریم و معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرمانداران و دیگر مدیران و چهره های سیاسی استان آغاز شد.

کلانتری گفت: قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم و با تمام توان، ظرفیت و امکانات از ظرفیت بالای نمایندگان استفاده و توجه دولت مردان را جلب کنم.

پایگاه خبری سفیر یاسوج ، آئین تکریم و معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرمانداران و دیگر مدیران و چهره های سیاسی استان آغاز شد.

«حسین کلانتری» در مراسم معارفه خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۸۸۰ شهید استان و آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، گفت: اهل تحقیق می دانند در دوران سخت تبعید امام کسی که بیانیه های ایشان را در جنوب ایران در زاگرس می آورد و توزیع می کرد، مرحوم آیت الله ملک حسینی بود که وی را مردم فراموش نمی کنند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با بیان اینکه هیچ گاه آویزان هیچ شخصی نبوده، اظهار داشت: همیشه توکلم به خدا و‌ توجهم به مجموعه ای بوده که کار می کردم.

وی با اشاره به اینکه در مسیر خدمت با حمایت مردم حرکت می کند، ادامه داد: با توکل به خدا، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) راه شهدا، فرامین مقام معظم رهبری و برنامه های دولت را در پیش می گیریم.

کلانتری با بیان اینکه برنامه های کاری خود را با حضور رئیس جمهور تشریح کرده، اضافه کرد: مسیر من جای دیگر بود که با استعفای آقای احمدی به این استان آمدم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت این استان را بررسی کرده، گفت: برای مسائل فرهنگی و آموزشی برنامه داریم.

وی ضمن تاکید بر اینکه منابع عظیم گردشکری با ۲ هزار اثر تاریخی در این استان وجود دارد، یادآور شد: پایتخت طبیعت ایران، دیار آبشارهای روان و دیاری است که بیشترین منابع آبی جهان را دارد.

کلانتری یادآور شد: این همه منبع و ذخایر حقیقتا ظرفیت های فوق العاده ای دارد، بحث باغات و گیاهان دارویی از مباحث جدی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان شخصیت های بزرگی دارد، ابراز داشت: سازمان های مردم نهاد را باید کیفی به آنها نگاه کنیم، احزاب شناسنامه دار به خودشان جرات فعالیت بدهند.

وی خاطرنشان کرد: قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم و با تمام توان، ظرفیت و امکانات از ظرفیت بالای نمایندگان استفاده و توجه دولت مردان را جلب کنم.

کلانتری با بیان اینکه طی ۴۰ سال گذشته همه کار کردند ولی بسیاری از کارها نیز مانده، گفت: این مسئولیت را به ما ندادند که دنبال منافع خودمان، قوم، حزب و باندمان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ضعف ها و قوت ها را بشناسیم و باید در مسیر تمدن سازی حرکت کنیم.