از بی بضاعتی تا بی نیازی  عدالت اجتماعی شعار ما …
از بی بضاعتی تا بی نیازی  عدالت اجتماعی شعار ما …

بسم الله الرحمن الرحیم ضمن تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان ،شیعیان و همشهریان دین دار و شهیدپرور،امید که از این ماه پرخیرو برکت ،کوله باری مملواز تقوا ،معرفت و انالب برگرفته باشیم. امروز بر همگان ثابت شده است ک راه فقرزدایی و رسیدن به عدالت اجتماعی مطلوب از درون نهاد پاک فطرتی چون […]


بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان ،شیعیان و همشهریان دین دار و شهیدپرور،امید که از این ماه پرخیرو برکت ،کوله باری مملواز تقوا ،معرفت و انالب برگرفته باشیم.
امروز بر همگان ثابت شده است ک راه فقرزدایی و رسیدن به عدالت اجتماعی مطلوب از درون نهاد پاک فطرتی چون کمیته امداد امام خمینی (ره)میگزرد و باید ک در اختصاص بودجه های دولتی برای رسیدن به عدالت کمیته امداد متولی باشد…
خدمات ماندگار این نهاد به پشتوانه سرمایه های مشروع دینداران و اهل قناعت و همت مردم را در رسیدن به عدالت اجتماعی امیدوارتر نموده است.
سه سال و اندی است ک شهرستان چرام در حوزه فقرزدایی و رسیدن به عدالت اجتماعی شاهد تغییراتی مهم و چشمگیر بوده است…
شناسایی خانواده های محروم ،بی بضاعت،مستمندوبررسی راهکارهای فقرزدایی وپیشرفت،باهماهنگی و همکاری کارشناسان دلسوز و کارمندان ساعی و مهمترپشت کار بی بدیل جناب اقای کریمی نسب ریاست محترم این اداره انچنان موج موفقیت ورضایت مندی در همه انصاف و اقشارایجادنموده که ادامه این راه نتیجه اش رسیدن سریع تر به عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است.
درپشت این موفقیت ها ابتدا توفیقی است ک خداوند به بندگان خاصه خود میبخشد و انگاه تواضع ،فروتنی،ساده زیستی،اخلاص،خوش اخلاقی،پاک دستی و صداقت است که از پیکره و شاکله ساختمان کمیته امداد به خصوص دفتر ریاست آن می تراود و چشمان را خیره مینماید.
عملکرد برجسته کمیته امداددرسال گذشته (۹۷)زبان ضد عام و خاص بوده به گونه ای ک در اجرای ۳۱۵طرح اشتغال زایی در زمینه های دام داری ،گاوداری،باغ داری،زنبورداری،مغازه داری انچنان موفق عمل نموده ک برای خانواده های کم بضاعت خودکفایی و بی نیازی را به ارمغان داشته است .
امید اینکه راه خدمتگزاری به محرومان مورد عنایات ویژه قطب عالم امکان امام عصر (ارواحنا فداه)ومدیران لایق عصر انتظار قرار گیرد.
با احترام علی مرادی آرند فرزند مددجو