بازدید سرزده معاون گردشگری از مکان های گردشگری بویراحمد ودنا+تصاویر
بازدید سرزده معاون گردشگری از مکان های گردشگری بویراحمد ودنا+تصاویر

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد امروز ۱۴خرداد ماه بصورت سرزده  از اردوگاهای تفریحی و مناطق گردشگری در شهرستانهای بویراحمد ودنا بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمدبه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ،سلمان خوشقدم پوردربازدید از […]

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد امروز ۱۴خرداد ماه بصورت سرزده  از اردوگاهای تفریحی و مناطق گردشگری در شهرستانهای بویراحمد ودنا بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمدبه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ،سلمان خوشقدم پوردربازدید از منطقه کوه گل شهر سی سخت با اشاره به فعالیت تعاونی برف و آفتاب در شهرستان دنا گفت : خوشبختانه کارهای خوبی توسط این تعاونی در منطقه گردشگری کوه گل انجام شده است.

عضو ستاد خدمات سفر در کهگیلویه وبویراحمد افزود: ایجاد کمپ عشایری ،رستوران سنتی ،غرفه های صنایع دستی و سوغات محلی از جمله اقدامات انجام شده توسط تعاونی مردم نهاد برف وآفتاب در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت است.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه شهر یاسوج و سی سخت به لیل داشتن طبیعت بکر هر ساله میزبان مسافران زیادی است گفت: به واسطه همین  طبیعت زیبا و وجود آبشارها، رودخانه ها و جنگلهای انبوه بلوط هر ساله در فصل بهار و تابستان، این مناطق  پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت هستند.

خوشقدم پور با اشاره به مناطقی که بیشتر ین گردشگر را به خود اختصاص داده است گفت: آبشار یاسوج، کوه گل سی سخت بیشترین میزان حضور گردشگران را امروز به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: تفرجگاه تنگ مهریان و تنگ گنجه ای،روستای گردشگری کریک و غار دهشیخ پاتاوه  نیز از مکانهایی بودند که بیشترین حضور گردشگر را داشتند.

معاون کردشگری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با نظارت دقیق و به موقع و تذکر به مسئولین اردوگاه ها به دنبال این هستیم بهترین خدمات را به مسافرانی که استان ما را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند ارایه دهیم.

خوشقدم پور در این بازدید  از نزدیک بر نحوه خدمات دهی ومیزان دریافتی عوارض از مسافرین در مناطق گردشگری نظارت کرد.