گزارش تصویری ازحضورپرشورمردم چرام درراهپیمایی روزجهانی قدس
گزارش تصویری ازحضورپرشورمردم چرام درراهپیمایی روزجهانی قدس

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج ازچرام؛مردم غیورشهرستان چرام با حضور دوباره خود در راهپیمایی روز قدس پایبندی خود به آرمان فلسطین و آزادی قدس را به رخ جهانیان کشیدند. دراین مراسم جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس شهرستان چرام و با اشاره به رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: چه […]

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج ازچرام؛مردم غیورشهرستان چرام با حضور دوباره خود در راهپیمایی روز قدس پایبندی خود به آرمان فلسطین و آزادی قدس را به رخ جهانیان کشیدند.

دراین مراسم جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس شهرستان چرام و با اشاره به رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: چه شده است که پس از حدود ۷۰ سال رژیم صهیونیستی با مردمی که دست به سنگ هستند،جن را ادامه می‌دهد.

وی افزود: باید گفت سخن امام برای این مورد جلوی چشم همه مشاهده می شود .

سرهنگ انصاری در ادامه عنوان کرد: قریب به ۷۰ سال کشوری را که تمام استکبار حمایت می کند،اراده پولادین فلسطینی ها در مقابل این جبهه باطل مقابله می کند.

وی افزود: ملت مسلمان دنیا بیدار است و با روشنگری هایی که جهان اسلام تشریح می کند، مردم راهنمایی یافته اند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: به یقین عنوان خواهیم کرد که اسرائیل در آینده نزدیک وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به راهبردهای این استکبار جهانی گفت: رفتار های این کشور جزو راهبردهای استکبار است.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: وقتی در جنگ نظامی موفق نمی شوند به کشورهای مسلمان حمله کرده و جنایت های کودک کشی را ادامه می دهند.

وی افزود:مطمئن باشید قدس تسخیر نمی شود و از آن فلسطین است.

سرهنگ انصاری قرارداد معامله قرن را در منطقه ننگین خواند و گفت: قرارداد ننگین ایجاد شده را جهان اسلام نمی پذیرد و مطمئن باشید هرگز جبهه کفر و باطل پیروز نخواهد شد.

انتهای پیام/