دانشگاه آزاد یاسوج میزبان مسابقات هاکی دانشجویان کشور می شود
دانشگاه آزاد یاسوج میزبان مسابقات هاکی دانشجویان کشور می شود

مسابقات هاکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در شهریور ماه امسال به میزبانی واحدهای کهگیلویه و بویراحمد این دانشگاه برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد، در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی ۵۰ رویداد ورزشی در حوزه ورزش همگانی برگزار می‌کند. بخشی از این رویدادها شامل المپیاد ورزشی فرهیختگان با شرکت […]



مسابقات هاکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در شهریور ماه امسال به میزبانی واحدهای کهگیلویه و بویراحمد این دانشگاه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد، در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی ۵۰ رویداد ورزشی در حوزه ورزش همگانی برگزار می‌کند.

بخشی از این رویدادها شامل المپیاد ورزشی فرهیختگان با شرکت نمایندگی بخش‌های مؤسسات آموزش عالی است.

بخش دیگری از رقابت‌های همگانی شامل مسابقات دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی، مسابقات انفرادی کارکنان و اعضای هیئت علمی و مسابقات دانشجویان است.

مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته هاکی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریور ماه برگزار می‌شود. در این مسابقات ۸۰۰ دانشجو در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های هاکی بخش پسران با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده در واحد یاسوج و رقابت‌های دختران نیز با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده در واحد گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.