اتوبوس فرهنگی شرکت نفت گچساران رونمایی شد
اتوبوس فرهنگی شرکت نفت گچساران رونمایی شد

نخستین اتوبوس فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به منظور گسترش اهدای کتاب دوشنبه شب با حضور مسئولان رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز شهرستان گچساران ، مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه رونمایی از این طرح گفت: امانت، هدیه دادن کتاب و راه اندازی […]


نخستین اتوبوس فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به منظور گسترش اهدای کتاب دوشنبه شب با حضور مسئولان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز شهرستان گچساران ، مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه رونمایی از این طرح گفت: امانت، هدیه دادن کتاب و راه اندازی ایستگاه مشاوره در راستای پاسخگویی به مسائل فرهنگی از اهداف رونمایی اتوبوس فرهنگی در گچساران است.

علی کردلو افزود: پخش فیلم در تاسیسات نفتی دوردست، روستا‌ها و مدارس عشایری به صورت رایگان و ایستگاه قصه گویی و نقاشی از دیگر کارکرد‌های پیش بینی شده این اتوبوس است.

وی تصریح کرد: با توجه به اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها در ساعت‌های پایانی روز فیلم‌های موضوعی هنگام عصر با اطلاع قبلی پخش می‌شود.

کردلو با اشاره به از رده خارج بودن این اتوبوس در گذشته اظهار داشت: تعمیرات مورد نیاز با مشارکت پرسنل سازمان و اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی ابراز داشت: مدیریت خدمات و امور فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران آمادگی خود را برای مشارکت در انجام خدمات فرهنگی اعلام می‌کند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی دارد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران است.

این شرکت با بهره گیری و توانمندی از ۱۰ واحد بهره برداری، پنج کارخانه نمک‌زدایی در مدار، ۲ کارخانه نمک‌زدایی در دست اقدام، ۱۱ ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گازمایع، سیستم گاز آغار و دالان مشتمل بر ۱۲ دستگاه شیرگاه و لخته گیر مایع و چندین واحد آزمایشگاه شیمیایی، ۶ واحد آبرسان، حدود ۱۱۰ تفکیک گر سرچاهی و بوستری، ۳ ایستگاه برق فشار قوی و بیش از ۶۷۰۰ کیلومتر خطوط لوله از قطر ۴ تا ۵۲ اینچ دارد.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.