بررسی آخرین وضعیت حوزه‌های بانوان در شهرستان چرام
بررسی آخرین وضعیت حوزه‌های بانوان در شهرستان چرام

با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان چرام، برای بررسی آخرین وضعیت حوزه‌های بانوان در شهرستان چرام تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از چرام، با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری، کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان چرام، برای بررسی آخرین وضعیت حوزه‌های بانوان در […]

با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان چرام، برای بررسی آخرین وضعیت حوزه‌های بانوان در شهرستان چرام تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از چرام، با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری، کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان چرام، برای بررسی آخرین وضعیت حوزه‌های بانوان در شهرستان چرام تشکیل شد.

آذر صفایی‌نیا  در این جلسه،  با اشاره به اینکه توانمندسازی مادران باعث توانمندی جامعه خواهد شد و نقش مادران در تربیت فرزندانی خلاق و با انگیزه از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: تدوین سند ارتقای زنان و خانواده با هدف بررسی فرصت‌ها و محدودیت‌های حوزه زنان مشخص شد و در شورای برنامه‌ریزی مورد بحث و کارشناسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه  باید براساس شناخت مسائل و مشکلات جامعه هدف، اولویت‌بندی‌ها مشخص و با یک رویکرد علمی به آن عمل کنیم، عنوان داشت: جامعه هدف ما در این کارگروه ، تمامی زنان، دختران و خانواده شهرستان چرام هستند که نیازمند مشارکت بیشتر این قشر در رویدادهای اجتماعی و فرهنگی است.

در ادامه هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام نیز با اشاره به اینکه بانوان نیمی از اثرگذارترین اقشار جامعه هستند که باید در اُمور مختلف مورد توجه ویژه قرار گیرند گفت : با مشارکت بانوان  در اُمور مختلف علمی ، فرهنگی و هنری شهرستان ، آسیب های اجتماعی کاهش چشمگیری خواهد داشت و نقش زنان هم برجسته‌تر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با ارائه راهکارهای اجرایی و با  تبادل نظر  و همفکری نسبت به حل مشکلات شهرستان، تصمیم گیری علمی کنند و پس از نتیجه گیری، تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

بهبود زندگی بانوان، پرهیز از تبعیض جنسیتی، تلاش برای همکاری میان سازمانی ، ایجاد استاندارد روانی در محیط کار، بالا بردن سواد علمی فرهنگی و اجتماعی بانوان، استفاده از بانوان توانمند در پست‌های تخصصی و ایجاد فضای امن کاری از مهمترین مصوبات این جلسه بود.