فرمانداری بویراحمد ویژه می‌شود/ برخی مدیران جرات دفاع از دولت را ندارند
فرمانداری بویراحمد ویژه می‌شود/ برخی مدیران جرات دفاع از دولت را ندارند

فرماندار شهرستان بویراحمد از ویژه‌شدن فرمانداری این شهرستان در سال‌جاری خبرداد.   به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد ، شاهرخ کناری در شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه براساس تصمیمات اخیر دولت، فرمانداری‌های مراکز استان‌ها ویژه می‌شود، اظهارداشت: چارت اداری در این ارتباط به ما ابلاغ نشده و ما منتظر […]

فرماندار شهرستان بویراحمد از ویژه‌شدن فرمانداری این شهرستان در سال‌جاری خبرداد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد ، شاهرخ کناری در شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه براساس تصمیمات اخیر دولت، فرمانداری‌های مراکز استان‌ها ویژه می‌شود، اظهارداشت: چارت اداری در این ارتباط به ما ابلاغ نشده و ما منتظر اعلام چارت وزارت کشور هستیم.

 

وی بدون اشاره به نام فرد یا افرادی با بی‌منصفانه خواندن برخی انتقادات از دولت تدبیر و امید در فضای مجازی،خاطرنشان کرد: جای بسی تاسف است که برخی مدیران دولت در گروه‌های مجازی حضور دارند و از دولت و عملکرد دستگاه اداری خودشان هم دفاع نمی‌کنند.

 

فرماندار بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های فراوانی برای توسعه مناطق به‌ویژه مناطق محروم تاکنون انجام داده و می‌طلبد مدیران این دولت از عملکرد خود دفاع کنند.

کناری به وضعیت توزیع اعتبارات در گذشته اشاره و یادآورشد: توزیع اعتبارات در گذشته تاثیر چندانی به حال استان‌های کمتر توسعه یافته مانند استان کهگیلویه و بویراحمد نداشت.

وی گفت: عدم توزیع عادلانه مانع توسعه استان‌های محروم بوده و همانطور که نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نیز گفتند این توزیع براساس آمایش سرزمینی نبوده و اعتبارات را به‌صورت فله‌ای بین استان‌ها تقسیم می‌کردند.

فرماندار بویراحمد با مطلوب دانست توزیع اعتبارات در شرایط کنونی، تصریح کرد: وضعیت استان در بحث اعتبارات به مراتب بهتر شده و با یک نگاه گذرا با توجه به اینکه به لحاظ وسعت و جمعیت در رتبه یکی مانده به آخر کشور هستیم اما در بخش حذب اعتبار، استان ۱۴ یا ۱۵ بوده و با این وجود شکاف اعتبار مطلوب تر شده است.

کناری با اشاره به شعار سال”رونق تولید” افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون اجازه فرمانداری بویراحمد انشعابات کارگاه‌های تولیدی را قطع نکنند.